AZ EGYSZERŰSÉG JEGYÉBEN

2015.04.14 09:07

Az egyszerűség igényének újrafelerősödésével kezdődött. Bonyolultnak, az összeszerelés-beállítás szempontjából pedig időigényesnek minősítettem minden meglévő multieffektemet, kis erősítőmet. Belefogtam a cserébe. Az egyik haverom szintén épp cuccot váltott, így került hozzám egy Mákos mod Laney GH 50L fej. Az upgrade az erőlködőt 2 csatornásra, 6L6-os végfokcsövekkel szereltre változtatta. Az 50 wattos teljesítmény maradt. Az FX Loop három állású (soros, párhuzamos, bypass), nem kapcsolható, de mixelhető. Nincs reverb.
 

Az erősítőhöz egy Laney GS412IS ládát választottam. Nehéz kör volt, mert a jelenlegi akció (ha akciónak nevezhető az, hogy az eddigi hazai nagyker nem forgalmazza tovább a márkát), keretein belül szerettem volna hozzájutni. Ez végül sikerült is. 1x16 Ohm, fűzhető, szép, kerekes. A fej és a láda Planet Waves hangfalkábellel összekötve.

Effektekkel nem szerettem volna különösebben sokat bajlődni. Egyszerű, olcsó, és a lehető legjobb cuccok kellettek. Egy Boss BCB-30-as board mellett döntöttem, Joyo Analog Delay és Joyo Eq párhuzamosan a fej FX Loopjába kötve Klotz kábelekkel. Tc Electronic Polytune és Line6 Relay G30 az input és a gitár közé kötve rádió jellel és Laboga kábelekkel, továbbá Boss patch kábelek. Az egész rendszert a legolcsóbb Joyo adapter látja el T-rex polipkábel segítségével. A fej csatornái között egy egyszerű kapcsolóval választok. Szóval egyszerű. Nyáron több alkalommal is bevetem.

Elérhetőség

Tari Botond taribotond@gmail.com