NÉHÁNY GITÁR ÉS AKIK MÖGÖTTÜK ÁLLNAK

2018.01.19 20:42

A 2018-as esztendőre történő előkészületeim végre a látványos részhez érkeztek. Az effektsorok szinte teljesen összeálltak. A pedalboardok és azok rackdobozai is elkészülnek lassan köszönhetően Bartók Pali bácsinak, az Árkádia hangszerboltnak, és a Forténak! De erről a témáról később, bővebben, egy másik bejegyzésben írok.

Nézzük az eddig elkészült gitárokat!

Már egy ideje kísérletezem a   Cor t  Bellamy modellel. Próbálkoztam a gyári hangszedőivel, majd EMG-vel. De a hangszer specifikációi miatt, ezekkel a pickupokkal nem az a hang bújt elő, amiben otthon éreztem magam. Jelenleg nyaknál egy EMG SA, a hídnál pedig egy Fishman Fluence dolgozik. Talán majd ezzel a konfigurációval!


Az előző egy tavalyi, de az új elektronika miatt mégis új hangszer, a most következő pedig egy új szerzemény. Hölgyeim és uraim! Ecce egy gyönyörű DBZ Imperial GT

A gyári hangszedők helyett EMG 57-66 került beépítésre, ez a szett a Cort CR-230-as Les Paulban hivta fel magára a figyelmet. Csontból készült szemöldökkel szereltettem és GHS 13-62-es húrokkal kontra A-ra hangoltattam.

Az utolsó két képen a Ricse Ricse Beatrice című színdarabban használt hangszereim láthatók. A már korábban említett Cort CR-230. Csont szemöldökkel, EMG 57-66-al, 10-52-es GHS húrokkal, normál hangolt állapotban.



És egy Cort Z-Custom, szintén csont szemöldökkel, 10-52-es húrokkal, de drop-C-re hangolva. EMG81-85 szettel. Frissen beállítva. Ahogy szeretem.



A hangszerek rendbetételért, folyamatos felügyeletükért hála a Fatia Negra Gitár Manufaktúranak, és Bence Rózsa-nak. Neki tartozom parolával a képekért is. A DBZ és Cort gitárokat, az EMG és FISHMAN pickupokat, a GHS húrokat a Forte Musictól kaptam! Nagyon szépen köszönöm!

Plusz 1 kép!

Ahogy eddig, úgy ezek után is ezek a hangszerek szólalnak meg az Újszínházban.  A következő időpontokban:
Jan. 21., Jan. 25. Jan. 31.
Feb. 04. Feb. 07. Feb. 25.

Elérhetőség

Tari Botond taribotond@gmail.com