NÉHÁNY KÉP ÉS KARÁCSONYI VISSZAVÁGÓ

2014.10.16 13:26

A koncert előtti napon húrozóperceket tartottam. Rájöttem, hogy a gitáros legjobb barátja ilyenkor a kurbli.
A megfáradt húrokat éveken keresztül gyűjtöttem egy zacsiba, remélve, hogy egyszer alkalmasak lesznek valamire. Talán ez amolyan kölyök gitáros dolog. Nem tudom. Amikor összejött egy-két kiló, megváltam a rozsdafészektől.

 

Ez már koncert napjának reggele. A hangbeállás utáni elcsendesülés pillanataiban. Az a Laney fej-láda sajnos nem az enyém. Jó kis motyogó!



Volt a hatvani Gitárpárbajon minden! A közel négy órányi műsoridőbe belefért egy Lenny Kravitz nóta is, amit én énekelhettem el. Nem kaptam érte kolumbiai nyakkendőt, úgyhogy nem lehetett annyira rossz.


Lemaradtál a párbajról? Semmi pánik! Karácsonykor revans!

Elérhetőség

Tari Botond taribotond@gmail.com