ÚJRA KÖSZÖNÖM!

2014.10.08 19:45

Hosszú hónapok óta nem írtam. Sokszor eszembe jutott és gyakran hiányzott, mert mindig akad mondanivalóm, de nem tudtam, vagyis nem láttam értelmét egészen a mai napig. Az egyik kedves marketinges barátommal folytatott beszélgetés csordított túl annyira, hogy a honlapom rég elfeledett belépési nevét és jelszavát felidézzem.

A 2014-es esztendő eddig szerencsére a zene jegyében telt. Bár még nem egészen úgy, ahogy azt elképzeltem, de minden korábbinál közelebb  vagyok ahhoz, amit szeretnék.
A kétezres évek elején, kölyökként, elmentem egy Beatrice koncertre Hatvanba, az akkor még működő NegRock Music Clubba. Kezdő gitáros voltam, inkább csak a gitározás szándéka élt bennem, a koncert közben mégis azzal a gondolattal játszottam, hogy vajon mit tennék, ha Feró felhívna gitározni. Nagyon szerettem volna, szinte elhittem, pánikoltam az izgalomtól. Természetesen és szerencsére nem volt lehetőségem megmutatni magam.

Sok víz folyt a Dunán azóta. Mindenfelé sodort az élet, de ebben az évben, bár csak, mint kisegítő zenész, az egész szezont végigjátszhattam a  Ricsével . Nem volt könnyű, mert továbbra is roadolok és technikuskodok. Gyakran nehéz, sőt lehetetlen egyszerre két helyen lennem. De végre profi körülmények között, kiváló zenészekkel, jó csapattal, jó zenéket játszhatok pompás közönségnek.
Köszönöm szépen!

Szóval a célom felé igyekszem. De egyedül ez szinte lehetetlen lenne. Kellenek hozzá olyan barátok, akikkel sokan csak könyvekben vagy filmekben találkoznak. Odaadók, önzetlenek, a végtelenségen túl is türelmesek. Ezeknek az embereknek a kitartása, a hite viszonozhatatlan és legalább annyira fontos, mint a családé. Csak abban reménykedhet az, aki ilyesmiben részesül, hogy egyszer képes lesz visszaadni.

Köszönöm szépen!


Aztán van itt egy új titkos projekt. A hangfelvételre az Árkádia hangszerbolttól kaptam kölcsön egy kiváló Dowina JCE 999 elektroakusztikus gitárt. Sajnos kevés idő jutott magára a tesztre. Videófelvételre, fotózásra pedig ha lehet, még kevesebb. Ezért improvizációra fordítottam minden pillanatot, mindent azonnal rögzítettünk is. A mostanában divatos looper technológiát alkalmaztam szerkesztésnél és a vágásnál. Hagytam, hadd beszéljen magáról a hangszer. A felvételen csak a mikrofonok hangja hallható, a gitár elektronikája nem. Kifogástalan AC sound, minőségi és precíz hangszer.

Köszönöm szépen!

Ezen a hétvégén két alkalommal állok színpadra.
okt. 11., Szombat, Budapest 19:00 Októberfeszt, Beatrice
okt. 12., Vasárnap, Hatvan 18:00  Sörfesztivál Gitárpárbaj

Újra köszönöm!

 

 

 

Tömör kanadai cédrus tető. Rózsafa káva,hát,húrláb és fogólap. Afrikai mahagóni nyak. - See more at: https://www.arkadiahangszer.hu/webshop/166/25/gitarok/elektroakusztikus-gitarok/dowina-jce-999-elektroakusztikus-gitar-detail#sthash.B16GU3G6.dpuf
Tömör kanadai cédrus tető. Rózsafa káva,hát,húrláb és fogólap. Afrikai mahagóni nyak. - See more at: https://www.arkadiahangszer.hu/webshop/166/25/gitarok/elektroakusztikus-gitarok/dowina-jce-999-elektroakusztikus-gitar-detail#sthash.B16GU3G6.dpuf
Tömör kanadai cédrus tető. Rózsafa káva,hát,húrláb és fogólap. Afrikai mahagóni nyak. - See more at: https://www.arkadiahangszer.hu/webshop/166/25/gitarok/elektroakusztikus-gitarok/dowina-jce-999-elektroakusztikus-gitar-detail#sthash.B16GU3G6.dpuf

 

Elérhetőség

Tari Botond taribotond@gmail.com