PEDALBOARD 2013 VÉGÉN

2013.10.29 15:20

    Mostanra jutottam oda, hogy eleget kísérleteztem, adtam-vettem. Persze nem ment el a kedvem a teszteléstől, sőt. Mindössze arról van szó, hogy az elmúlt években annyi hangszer, pedál, kábel stb., fordult meg a kezeim közt, hogy tudom mi nekem a jó vagy mi lenne az. Sok bonyolult rendszerem volt. Volt T-REX mánia, multieffekt mánia, rack mánia, Gibson mánia, Marshall mánia. Pedig nem is vagyok mániákus, csak hiperaktív.
    Szóval most ott tartok, hogy gitározni akarok és megszokni, a végletekig kihasználni azt, ami van. A poén az egész sztoriban, hogy kis pedálozom is, midizek is és multieffektezem is. Az egészhez egy pedalboardot készíttettem, ami annyira nehéz, hogy külön sherpa kell hozzá. De csak így tudhatom biztonságban a technológiát.


    A gitár felől az erősítő felé haladva a sorrendem a következő. Line6 Relay G-30 adóvevő, Dunlop ZW-45 Cry Baby, Line6 POD HD500X. A PODot egy Rauley, hazai gyártmányú, midi pedállal presetelem és bankolom. A PODon a lábkapcsolók leginkább különböző beállítások ki-be kapcsolására szolgálnak. És még egy Proel GF16L expression is vezérel a PODon.
Patch kábelnek Labogát, George L's-t használok. Ha nem adóvevőzöm, akkor Laboga kábelek kerülnek elő.
    Amit csak lehet a saját tápja lát el elektromos árammal. Amihez nincs saját gyári adapter, oda egyszerű univerzális adaptert használok, polipkábelnek T-rexet tettem be. Az adaptereket egy hétköznapi elosztóban rögzítettem, így csak egy darab villásdugót kell bedugnom, ha üzembe szeretném helyezni a felszerelést.
    A káosz elkerülése érdekében a kábeleket műanyag gyors kötözővel a külön erre a célra a pedalboarba szereltetett fülekhez rögzítettem. A szőnyeg borítású boardban a pedálokat baromi drága, de cserébe nagyon jó minőségű Velcro tépőzár tartja.

    Ha kell vonalazok, sztereózom, vagy erősítőt vagy több erősítőt használok. Mindent összegezve jelen pillanatban a saját szintemen mindent képes vagyok vele az elvárható legjobb módon megoldani.
    A minőségiség tekintetében nem a jelenlegi felállás a legjobb megoldás. Viszont a legösszeszedettebb, legátgondoltabb, leghasználhatóbb.

Elérhetőség

Tari Botond taribotond@gmail.com